Jeśli towar został do Ciebie dostarczony uszkodzony, prześlij nam zdjęcia towaru, na którym widoczne jest uszkodzenie oraz zdjęcie oryginalnego opakowania, w którym towar został do Ciebie dostarczony. Wyślij wszystko na nasz e-mail: info@lunzo.pl
Jeśli otrzymałeś towar inny niż zamówiony, prześlij nam zdjęcia towaru oraz oryginalne opakowanie, w którym towar został dostarczony. Wyślij wszystko na nasz e-mail: info@lunzo.pl
Jako platforma marketplace gwarantujemy bezproblemowy zakup. Gwarantujemy dostawę towaru przez sprzedawcę w ciągu 120 dni od opłacenia zamówienia. W przypadku płatności przelewem bankowym, data opłacenia zamówienia oznacza datę wpływu płatności na nasze konto bankowe.
Jeśli towar nie został dostarczony w gwarantowanym terminie, poinformuj nas o tym fakcie e-mailem: info@lunzo.pl
Operatorem Marketplace Lunzo s.r.o. jest pośrednikiem w zakupie towarów między Kupującym a Sprzedającym, w tym sensie, że firma ta pośredniczy w zakupie towarów od Sprzedających.
Lunzo s.r.o. nie jest i nie może ponosić odpowiedzialności za jakość towarów i zgodność towarów z normami i standardami europejskimi.
Reklamacje dostarczonego towaru (roszczenia z tytułu odpowiedzialności za wady towaru oraz za ewentualne szkody spowodowane wadą towaru) Kupujący rozstrzyga odrębnie bezpośrednio ze Sprzedawcą towaru.
Możliwe jest złożenie reklamacji u operatora na temat:
- Niedostarczony towar
- Dostawę innych towarów
Nie ma możliwości złożenia reklamacji u operatora na temat:
- Jakość towarów
- Zgodność towarów z europejskimi normami i standardami
Operator rozpatruje reklamację niezwłocznie, w skomplikowanych przypadkach w ciągu 3 dni roboczych. Okres ten nie obejmuje czasu odpowiedniego do rodzaju świadczonej usługi. Maksymalny czas na rozpatrzenie reklamacji to 30 dni.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, operator zobowiązuje się do zwrotu pieniędzy na konto wskazane w reklamacji w ciągu pięciu dni roboczych od rozstrzygnięcia i zakończenia reklamacji. Pieniądze można zwrócić przelewem bankowym.