Po terminowym pisemnym odwołaniu możesz zwrócić towar do sprzedawcy (sprzedawcą nie jest Lunzo.pl). Pamiętaj, że możesz ponieść koszty zwrotu.
Procedura:
1. Skontaktuj się z nami przez e-mail: info@lunzo.pl
2. W Twoim imieniu skontaktujemy się z konkretnym sprzedawcą w sprawie możliwości zwrotu towaru. Należy spełnić obowiązujące warunki prawne dotyczące zwrotu towarów.
3. Otrzymasz od nas instrukcje dotyczące zwrotu towaru w zależności od sposobu zwrotu oferowanego przez danego sprzedawcę. Otrzymasz etykietę zwrotną na darmowy zwrot, a także otrzymasz wiadomość SMS, w której będziesz miał informację jak zwrócić towar. Druga opcja polega na tym, że otrzymasz od nas adres zwrotny do zwrotu towaru oraz instrukcje postępowania przy zwrocie towaru.
W niektórych przypadkach tak.
Z reguły sprzedawcy sprzedający towary o niskiej wartości nie zapewniają bezpłatnego zwrotu, a koszty poniesione w związku ze zwrotem towaru ponosisz jako kupujący.
Nie jest to jednak regułą. Nawet sprzedawcy oferujący droższe towary nie muszą oferować bezpłatnych zwrotów.
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jaką metodę zwrotu oferuje wybrany przez Ciebie sprzedawca i interesuje Cię, czy koszty zwrotu ponosisz Ty, czy konkretny sprzedawca, nie wahaj się skontaktować z naszą obsługą klienta przez e-mail: info@lunzo.pl
Po otrzymaniu przez sprzedawcę zwróconego towaru, w ciągu kilku dni roboczych zwrócimy zafakturowaną kwotę. Zwykle dzieje się to automatycznie.
Zamówienie można anulować pisemnie w ustawowym terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyny.
Możesz wtedy zwrócić towar do sprzedawcy (sprzedawcą nie jest Lunzo.pl).
Po otrzymaniu etykiety zwrotnej lub adresu zwrotnego od nas lub od sprzedawcy, masz pięć dni na dostarczenie paczki do lokalnego urzędu pocztowego i przesłanie nam numeru wysyłki pocztą elektroniczną jako potwierdzenie wysyłki w określonym czasie.